bsr2 taze annecik tek öğünde ise 90 ml mama oranı bana çok fazla geldi benim bıdırcık sarılıktan dolayı emmezdi ben Zorla emzirirdim ama hemşire ve doktorumuz sarılığı geçene kadar meme + 30 ml mama vermemi söylemişti tek öğünde, mama takviyesi yaptığım için 2 saat değil 3 saatte bir emzirmemi söylüyorlardı. Ama bizim bıdığın sarılığı geçince gaz sancısı başladı ve hep aynı saatte ağlardı gece geç saatte / aynı saatinde uyurdu. Gazı olabilir mi hatta gaZdan dolayı kolik bir bebek olabilir. Doktorumuza ağlama durumunu söylediğimde 2 aylıkken aylık aldığı kilo oranı 1 kiloyu geçerse kolik olur demişti ve bizim ki o zamanlar 1.5 kilo gibi bir oranda kilo almıştı. Bizimkisi kolik bir bebek ve hala kolikliği devam ediyor 🤭🤭🤭