Fatosumum merhaba öncelikle ufak bir detayı düzeltmek istiyorum eger emzırme anında dıger gögus sagılırsa beyne giden sut uret emrıyle meme de olan bebeye rahat rahat yetebılecekken ısı zora sokmus olursunuz bu sefer beyin hangisine yeteyim diye daha fazla sut uretmeye calısırkn olaganustu calisan bu sistemin dengesini sarsmıs olursunuz yanı emzirirken dıger gogsu sagmak yerine emzırdıkten sonra hem masaj yaparak hemde sutunuzu sagmanız daha saglıklı olacaktır ıyı gunler..