eylbnrmzf Bebeğim altı buçuk aylık beyinde sol frontalinde şizensefali teşhisi kondu daha önce böle birşey yaşayan oldu mu 😢😢😢
Sasah1441 eylbnrmzf geçmiş olsun canım benim 😔😔😔 neden şüphelenip Dr gittiniz bi belirtisi var mıydı? Post üstte kalsın ben ilk defa duydum bu hastalığı belki bilgisi olan vardır
idil1990 eylbnrmzf bende ilk defa duyuyorum belirtileri nelermis peki bu rahatsizligin cok gecmis olsun rabbim sifa versin insallah
eylbnrmzf Nöbet geçirdi malesef öle öğrendik biz tabi nöbet geçirdiğini bilmeyerek acile götürdük normal bi kusma zannediyorduk orda ortaya çıktı çekilen tomografi sonucun da
Canan66 eylbnrmzf internetten baktım da beyin kıvrımlarının oluşmaması filan diyo sizinkiyle aynı hastalık mı bu acaba ?
eylbnrmzf Daha önce yaşayan biri varsa burssan ulaşabilirsem cok iyi olur 🤲🏻Kimse olmaSın tabi de Allah kimseye yaşatmasın
eylbnrmzf Nöbet geçirme riski var bebeğin motor gelişimi geri kalma riski var hatta konuşamam yürüyememe 😢😢😢
Gktug Postunuz yukarda kalsın yazıyorum aşırı kusmamı oldu o şekilde mi götürdünüz siz acaba benim bebeğim de 8 aylık ama aşırı kusuyor hala devam ediyor
eylbnrmzf Benim bebeğim hiç kusmayan bi bebekti üst üste kuştu sonra da kendimi bıraktı böle halsizlerşti cok o yüzden acil götürdük
Gktug eylbnrmzf yavrum Allahım yardım etsin insallah tez zamanda hiç bir sorun olmadan iyileşir insallah 🤲🏻
eylbnrmzf Amin cümlemize sağlık sıhhat versin inşallh evlat olunca daha bi zor hersey herkse iyi dilekleri için teşekkürü ederim