kukuleta valla canım bizimkide baya obur 3400gram doğdu 26 günlükken 4700dü şimdi kaç oldu kimbilir bizimki bereket bekliyor 2 saat gündüzleri, zaten gazlı erken verirsem iyice gaz yüklüyorm sonra ben uğraşıyorm oda istemiyor gerçi toksa☺️ Geceleri de 3.5 saatte bir, 2-3 defa emzirmiş oluyorm ideal sanırım