Cennet1212 elinizi iyice Yıkayın. gözün hemen altına hatta orada bir boşluk varmış netten araştırın isterseniz . Bastırarak 20 defa yapın bunu günde en az 3 kere tekrarlayın. (( ben başta kıyamıyordum küçük diye ama sonra mecburen yaptım sağlığı için)) hatta ben yaptığımda Çapak çıkıyordu . Bu şekilde 7 ayımız falan geçti şuan 10 aylık olacak çok şükür artık Yok. (((( ama bir göz doktoruna sormadan bişey uygulamanız doğru olmayabilir ben sadece kendi çocuğuma yaptığım şeyi anlatıyorum kimseyi yanlış yönlendirmek istemem ))))