Kızlar merhaba bebeğim 6aylık oldu sma 2 numara mama kullanıyoruz. Normalde öğünlerinde en az 150cc yerken şimdi 90cc bile yemiyor gece beslemek için uyandırıyorum yemiyor. Neden oluyordur bir fikri olan var mı? Gün içinde hiçbir huzursuzluğu falan da yok. Dişler de yok daha ortada.Aynı şey başına gelen var mı? Nasıl bir yol izlemek gerekiyor?