Baharb Merhaba arkadaşlar 10 gün oldu doğum yapalı üç gundur bacaklarımda elimde kolumda artarak devam eden kaşıntı oluştu kasidigim yerlerde kaniyo artık çok kötü oldu mine mine kasidigim her yer bilen yaşayan var mı böyle bir durum yardımcı olur musunuz
Busebaturalp Baharb merhaba canım geçmiş olsun öncelikle bende de aynı durum olmuştu doğumdan sonra kaşıntım cıktı kurdeşen olmuşum ne yaptıysam geçmemişti doktor rahatlatıcı bir krem vermişti ama ismini hatırlayamıyorum malesef soğuk pres uygulaması yap kasinmani belki bir nebze azaltır 🙄
missannemm Baharb neden olduğunu bilmiyorum ama benimde bacaklarımda olmuştu kaşımamaya çalış kaşıdıkça azıyor
Kumsal06 Baharb bnde ayni durumdaydm canm elim kolum kizarp yara oldu . Arkdsm krem onerdi onu aldm 1 haftadr onu kullaniyrm kasintm yok suan cok rahatlatti beni . Yaralarda gecer inslh 🙏
Baharb Busebaturalp çok teşekkür ederim canım yarın hemen bı ilaç alayım o zaman kasimaktan mahvoldum