merveasm Kızlae dogum yapalı 38 gun oldu ama karnımın alt taraflarına göbek deliğimin alt taraflarına dokununca agırıyor karnımın içinde de biraz agrı var ve dikiş yerinin uc tarafı sızlıyor halaa tamamen gecmedi normal mi????
Ozgebrar2019 merveasm Tabiki normal ameliyat oldunuz sonuçta 😊 Bebeğim 4 buçuk aylık benim bile hala arada sızlar
MucizemGeldi merveasm normal canım benim 2 ay olucak ağrisi falan gecti ama gecen gun oğlum dokununca acıdı benimkide.
Kumsal06 merveasm cok normal ben dogum yapali 5 ay oldu hala arada sizlar . Doktr norml 2 sene hissizlik bile olablr demsti .
Yigidom merveasm cok normal benim 3 ay oldu hala elimi sürünce hafif agrı oluyo . Doktorlar 2 sene agrı sızı olur diyolar
AylinYalin gayet normal canim bende 5 ay önce sezeryan oldum. Doktorum bana 6-8 hafta iyilesme süresi vermisti. Ve arada bi benimkide sizliyor