Ozgsyhn bi kere sağlık ocağı vermişti ismini unuttum 3 damla kullan demişlerdi ama tadını sevmedi. Doktor da bana wellcare verdi o tek damla ağzına fıs yapıyorum. Bir de bebeğin gelişimi ile ilgili de doz ayarlaması yapılıyor. Mesela benim bebiş bir ara ayakları düz durmuyor diye doktor düzelene kadar 6 damlaya çıkarmıştı. (Sağlık ocağının verdiği damlaydı o)