Merhabalar . Bir anne adayı olarak buraya yazıyorum . İnşallah bir kaç sonra bende burda olacağım😊 sizlere sorum bebek arabası konusunda biraz kafam karışmış durumda. Normalde kabin boy tek kapanabilen bir bebek arabası istiyorum ama pusetli olanlarda ilk aylar kullanılıyor onlarda bayaga büyük ağır oluyor. Önerebilceğiniz hafif tek olduğum zamanda kullanabilceğim bebek arabası önerisi olan var mı ?