Rbsss Güzel anneler merhaba daha bugün 40 mız çıktı bebişim doğduğndan beri burnu tıkalı ilk doğduğnda hastanede üşüdü sanırm eve geldik kaynanam banyo yaptırdı üşüdü daha kötü oldu şimdi hem boğaznda balgam var hem burnu çok tıkalı ne yapsam açılmyo ne yapmam lazm lütfen yardım edin
Ysfbuszfr Rbsss Cok gecmis olsun benimde oglum 5 aylik bizde asist kullaniyiruz burnunuda surekli serum fizyolojikle açıyorum bide peteklerin üstüne suyun içine lavanta yağı koyuyorum oda iyi geldi
Pinardefne Rbsss geçmiş olsun canım asist bizde üşüncü gün balgamı attırmıştı kusma ve kakayla öksürügü artarsa korkma ztn ilaç öksürtüyo kusarakta balgamı atıyo
Rbsss Serimzrk götürdm asist verdi buhar aldık otri bebenin aspratörünü aldık ama fayda yok hala tıkalı
Rbsss Ysfbuszfr korkuyorum bende ilerler diye sürekli hastaneye götürmekte istmyorm serum hiç işe yaramdı buharda kullanıyorm soğan kürü yapıcm işe yararmı bilmyorm
Meryemozen Çok geçmiş olsun şu an benim oğlum da aynı durumda Allahtan kustuğunda balgamlı kusuyo da çıkıyo ben göğsüne ılık havlu koyuyorum biraz olsun yatıştırıyo
Rbsss Meryemozen bugün bende deniyim sıcak havluyu inşallah işe yarar bizim oğlum kusuyo ama beyaz süt kusuyo balgamlı değil
Rbsss Pinardefne teşekkür ederim asisti içtiği zaman midesi çok bulanıyor kustuğu içinde korktum vermedim birde asisti kaç günden snra vermemek lazm alalı 10 gün oldu herkes çocugu zehirlersn yenisini al diyo