Beysat94 benim kızım da ilk 7 ay sadece gece 1 kere kalktı emdi uyku arasında deliksiz uyurdu.
8 ay 5 gunluguz, son 1 ayim kabus gibi geceleri.. saat başı kalkıyor ağlıyor meme istiyor. Bi yerden sonra pes edip yanıma alıyorum sabaha kadar mememde, çıkarınca ağlıyor, emzik hiç almadı, ben emzik oldum..
Dün gece direndim almadım ağladı ağladı en son memeeeaaaaa diye bağırdı 🤦♀️