Zynpygz benim oglum ilk dişini 9 aylikken cikarmişti. Hatta 2 tane birden cikarmişti. Diş cikarirkende cok kötü oluyor . Ateş, iştahsizlik, uykusuzluk, huzursuzluk ne ararsan var 😓 benim oglum 9.ayına girmeden ilk kez grip olmuştu, sonra iştahi kesildi, birsey yememeye başladi, sonra ateş ve uykusuzlugun ardindan iyileşti. Bi sabah baktikki diş cıkmiş 😊 bizde diş öncesi böyle belirtiler olmuştu