muhammedenes27 diş veya atak haftasında bu şekilde beslenme reddi olabiliyormuş, sütünüzü sağıp ek gıdaların içine katın veya kaşıkla verin en önemlisi de relax olun bu dönemde geçici, benim bebeğimde bir ara reddetti sadece uykuda emerdi, pes etmedim gündüzleri ağladıkça verdim 5-10 dk aralıkla emzirdim azda olsa içti.