Gurbettebianne Kızlar 5+9 aylığız .Verem aşımızın yerinde sivilce gibi şişlik oldu .Dün daha çok dikkat ettim dr hemşire felan soramadım henüz .üzerinden epey vakit geçmiş olmasına rağmen acaba normal mi bu şişlik ? Bilgisi olan var mı ?
Mineb Gurbettebianne evet bir de sürekli soyuluyor aşı yeri çok normal bizimde sivilce gibi kızarık şiş yinede sorun sağlık ocağına isterseniz
Gurbettebianne Mineb evet evet hafif soyulmada bar .aynen canım bi sorarım ama normal diyenler de var dediğin gibi .işte bilmeyince insan panik oluyor
1mom1baby Gurbettebianne kızımda öyle canım hemşireye sormuştum öyle oluyormuş iltihap gibi oluyo kendiliğinden patlıyor soyuluyor tekrar öyle oluyor hatta söyleyince baktı normal böyle olması gerekiyor aşısı güzel oldu demişti
Gamze_06 Biz bi hafta önce yaptırdık hiç bi şişlik yok aşı izi bile kaybolmuş tutmamış mi oluyor şimdi 🤔
Gurbettebianne [bilinmeyen] bana bişe demedi de canım valahi ben yıkarken sabun felan değdirdim yanı su zamana kadar hep inşallah bişe olmaz .ya işte insan bilmeyince panik oluyor 🤷♀️😊