HayriyeM 7 aylik oldu oglum 5 gundur sallamiyorum.Uykusu geldigini anladığımda hadi oglum yataga geciyoruz uyky vaktin geldi diyorum kucagima alip yatak odasina gelip perdeleri çekiyorum. besige koyup agzina emziğini veriyorum yanina uyku arkadasini koyuyorum .iyi uykular deyip cikiyorum odadan. sonra 5 dakika sonra gelip bakiyorum.uyumus .uyku arkadasiyla oynuo sonra uykuya daliyor.bazen mizmizlaniyor oyle zamanda tekrar geliyorum yanina sacini oksayip uyuman lazim oglum diyorum biraz sakinlestiriyorum sonra tekrar cikiyorum odadan.Daha ağlamadi.Aglarsa yada uyumazsa besikten cikarip biraz daha oyaliyorum.tekrar besige koyuyorum uyuyor.5 gundur rahat ettim kendi kendime de çocuğa da iskence yapıyormuşum.sabah uyandiktan 2,5 ya da 3 saat sonra ilk gunduz uykusu.Kalkinca tekrar 2.5 veya 3 saat sonra 2.gunduz uykusu. sonra uyumak isterse 40 dakika ya da yarim saatlik bir uyku.Aksam 20:30 da da gece uykusuna geciyor.