Merhabalar bebeğim 6 aylıkken alt iki dişini çıkardı sonra üst 2 tane ve yan kesiciler birlikte geldi toplam 6 dişi vardı şuan 8. Ayını doldurdu ve bu sefer 4 diş daha geliyor sürekli tamamlar gibi oldukça diş geliyor erken değilmi yada bir sorun mu var lütfen bu konuda bilgisi olan yaşayan varmı ilk çocugum o yüzden tedirginim şimdiden teşkkür ederim