Bebeğim 17 aylık. Toprak, sıva, deterjan(çamaşır makinesinin lastigindeki kalıntıları parmaklayip , birde lezzetli bulup yalıyor)silgi, kalem ne bulduysa yiyor. Keşfetme süreci mı bi vitamin eksikliği mi yoksa pskolojik bi bozukluk mu bilemiyorum. Çok okudum konuyla ilgili şeyleri 2-3 yaş altı çocuklarda ciddî bi sorun olarak görülmüyor gibi. Merak ettiğim sizin cocuklarinizda da var mı varsa nasıl bi bi yol izlediniz ?