Hilalceylin Merhaba arkadaşlar kızım 5 ay 20 günlük rota virüsü aşısının ilk dozunu 3 aylıkken yaptırdık şimdi 5 ayını geçti ama yapılır mı acaba bu virüs illeti yüzünden geç kaldık yine de aşıyı evde yapıcam da olur mu bilemedim
Hilalceylin Fatmaykul evde yapıcam bende zaten de 5 ay 20 günlük oldu kızım ondan soruyorum aşı yapılır mı diye canım