elifmina3463 Arkadaşlar merhaba , bebeğim 4 aylık . Ellerini hala kontrol edemiyor bazen ağzına götürmekte zorlanıyor , eline çıngırak vs verdiğim zaman tutamıyor . Sizce bu normal mi ? Beni endişelendiriyor bu durum . ne yapmalıyım ?
elizinannesi-19 elifmina3463 benim kızımda 4 aylık. Eline bişey verdiğim zaman uyanıyo tutmaya çalışıyo bi kaç sn tutuyo sonra düşürüyo😊 tekrar uzatıyorum yine aynı şeyi yapıyo. Zamanla tutar inşallah 😊 bide eline ne versem ağzına götürüyo dişleri kabardı kaşınıyo sanırım 🤦♀️ sabırlı ol zamanla tutmaya başlar 👍
elifmina3463 Deletedmom283 bir çocuk için hayattaki en büyük haksızlık kıyastır . Bunun bilincindeyim bir çocuk gelişimci olarak . ☺️ Her çocuk farklı bir yıldızdır , ve hepsi ayrı ayrı parlar .. sadece bilişsel gelişim açısından sıkıntı olup olmadığını annelerimize danışmak istedim ☺️ Teşekkürler