Sol gogsum çok acımaya başlamıştı iğne batar gibi oluyordu bende ister istemez acaba Kalbim mi ağrıyan diyordum hastaneye kardoyoloji bölüme gittim 3 kere kalp zannettim çünkü ama hiç bişey yoktu obur göğsümde çok açıyordu ama sol gogsum kadar deil tabi bu sefer genel cerraha gittim ve direk sorduğu cümle cocukmu emziriyorsun dedi evet dedim süt iltabi dedi ve ilaç yazıp gönderdi kalp doktorum kas agrisi dedi bazen geçiyor bazen oluyor iğne batar gibi oluyor sızlıyor acaba aranizda bu durumu yaşayan oldumu 😊