Rasoo biz 23 ekimde doğduk 3850 doğdu hastaneden çıktığımızda 3600 düşmüştü bir aylıkken tam 4900 çıktı şuanda kaç bilmiyorum :) bizimkinin tek derdi ıkınmak, ıkınmak artık yaşam tarzı oldu sürekli ıkınma vaziyetinde uykudayken normalken ağlamıyo ama sürekli ıkınıyo, sizinki ne durumda ? :)