Canan3 inşallah bizde aynı şekilde görürüz faydasını. Gazlı bebek çok zor gerçekten. Ki ben ilaç veriyorum diyip oturmuyorum öyle. Bütün gün her fırsstta gaz masajı yapıp çıkartmasını sağlıyorum.bazen öyle çok çıkarıyor inanamazsınız. Ama hiç yetmiyor ve de bitmiyor. Ben böyle çocuk ilk defa görüyorum. Bende hiç bişey yemiyorum iyice gazlanır diye korkuma. Süt, peynir, yeşillik,sebzeler,kuru baklagiller.. hiç birini yemiyorum hala 😔