Benanneoldum 8.5 aylık bebeğim var kendini aşırı derecede sıkıp bağırıyor sürekli öyleki artık morarıyor ve gözleri çok daliyor uyku problemide var internete baktım epilepsi belirtileri diyor sizce olabilir mi 😭😭😭😭😭
1alpercocuk Benanneoldum canım sakin ol benimde bebeğim dalıyor bu ara ama seslenmekten ziyade o an dokunduğunda burnuna yanağına vs normale dönüyorsa sıkıntı yok demekmiş bilgim bu kadar 🤷🏼♀️
aysenurkerem Benanneoldum Takip etmenizi ve o durumdayken videosunu Çekmenizi öneririm. Bir çocuk nöroloji doktoruna danışırsınız en doğru bilgiyi o verecektir. İnternete bakarak bu tanıları koymak çok doğru olmaz. Canınızı sıkmayın
Meleksavskn Benanneoldum benim oğlum da öyleydi hastaneye götürdüm artık sosyal pediatri bölümüne doktor ilk önce kan testi istedi d³ ve b¹² vitamin eksikliği varmış bide öyle kasılmalar ağlama nöbetleri olduğunda videosunu çek tekrardan kontrole getir dedi ama malûm virüs olayından dolayı gidemedik bidaha ama vitaminleri kullandıktan sonra bayaa düzeldi çok şükür🤲🏻
Azizeguney Benanneoldum Epilepsi öyle bir şey değil bende doğumdan önce epilepsi nöbeti geçirdim. Bebeklerde nasıl olur bilemiyorum ama epilepsi myle virşey değil
Haticenur Benanneoldum canım benim oğlum 11ay 14 günlük Ocak ayında bir hafta içinde 4 kez havale geçirdi buna rağmen epilepsi hastası deil ilaç kullaniyrz sadece yani epilepsi öyle int bakıp tanı koyulacak bişey deil Dr goturmende fayda var inşallah bişey yoktur ama hem için rahat eder hem de herhangi bir sıkıntı varsa erken önlem almış olursun
Benanneoldum Haticenur doktora götürcm ama ortam biraz durulsun istiyorm insallah değildir çok korkuyorum sizede çok geçmiş olsun 😭
Meleksavskn Benanneoldum inşallah canım üzülme büyüme atağıyla beraber her huyu değişebilir siz oyun oynayın mutlu etmeye çalışın ama yinede aynıysa videosun muhakkak çekin