Melek1212 canim oncelikle kayin validendzn ve annenden allah razi olsunn benimkindende razi olsun 9 ay yattim ve bana her gun yemek yapip getirdi kayin validem.
anladigim kadariyla kayin vallden cok iyi bi insan ve benimkiyle ayni duylara sahip😂 benimkide ariyo hepp soyle yapma bunu yapma ve severken hep napti annen sana sana napti seni acmi birakti vs vs gibi seyler soyluyo once cok gixik oluyodum hatta ilk 1 ay cildiricak gibi oluyodum sonra annem bana dediki kizim birak artik bu kadar takilmaa o iyi bi insan iyilikleri i gor ve seni sinir eden seyleri duyma saygi duy dedi.. ve insan buna alisiyo biliyomusun onun dedikelrinz gulmzyk ogrendim mesela bebegimi babacim diye seviyo😂 cok gicik oluyodum ama napimm desin ilerde allah bilir ben torunumu nasil sevicemm evladi yani oda sevicek tabiki ben babaannemk hic gormemisim keske gorseydimde hayatta olsaydida beni cokkkkk sevseydi