SeyyidinAnnesi AysenurDeniz haklisiniz,insanin emzirmeminin ne kadar onemli oldugunu biliyorum. Fakat iste cok mizmiz bir bebek sanirim,gazi da cabasi😥 bian ince buyumesini istiyorum cunku Boyle kivranip duruyor yavrum
Azraninnnannnesi SeyyidinAnnesi yani en doğrusu doktorunuzun söylediği elbette, başlasanız bile memeyi hiçbir zaman bırakmayı düşünmeyin.
Gmzakn Nazlina bakalım sağlık ocağına gidelim ne bilim emzir emzir artık gece göğsümü iki üç sıkmamda anca süt geliyor oda damla damla gece aç kaliyor gibi hissediyorum
Nesoo12 SeyyidinAnnesi benım oglumda oyle cıkardıgı halde gazlıydı allaha sukur atlattık o sorunları 😊
Azraninnnannnesi SeyyidinAnnesi birde benim hiç bir zaman sert olmadı göğsüm, hep yumuşak bende sütümün yetmediğini düşünüyordum gaz peoblemimizden önce meme de cok ağlıyordu meğerse gazdanmış. Kilo alımında her hangi bi problem yoksa gaz ilacını değiştirebilirsin.
Glin89 SeyyidinAnnesi dereotu ceviz pekmez et balık sebze yemekleri bide alkolsüz malt içeceği aklıma gelenler bide doktorum bana vitamin vermişti imom latte die ondan içebilirsin yinede doktoruna danış
SeyyidinAnnesi Nesoo12 insallah benim oglumunda en yakin zamanda biter bugun 3ay 11gunluk. Hala yediklerinize dikkat ediyomusuniz peki
Nesoo12 SeyyidinAnnesi hayır aksine yıyorum süt iciyorum vazgecılmezim acı filan yıyorum ama cok degıl bebegimi rahatsız etcek kadar degıl yanı acıkcası ne bulduysam yıyorum abur cubur filan tuketirim