SeyyidinAnnesi canım benimde öyle su gibi resmen sütüm 2. Ayımız 4 gün sonra 3200 doğdu 1. Ayda 4300 dü 2 gün önce tarttım 5300 dü ama bana çok zayıf geliyo herkes bebeğin zayıf diyo bizde gaz sancısından hastanelk oluyoz sürekli biogaia kullaniyorum doktor en etkilisi bu ddi ama ne fayda sürekli beni emiyor sürekli emdiği için bide uyumadığı için göğsüm dolmuyor doktor mama al huzursuz olduğunda 30 cc ver dedi bakalım mamayıda sevmedi atiyo hepsini