Alpp2020 Kizlar oglum 3 ay 8 gunluk eli hep agzinda emiyor ve salyası var.diş cikartiyo olabilirmi yardim lutfen
Ygtek Alpp2020 hayır canım o dönemlerde ellerini keşfediyorlar. Tükürük bezleri çalışmaya başlıyor. Bizim 3. Ayda başladı belirtiler 7. Aya yakın çıkardı diş.
Selvaelyennn Alpp2020 yok olamaz. Bzimkininde öylee aşırııı elleri ağzında emerken kendinden geçiyor. Sürekli sürekli ağzının suları akıyor. 4 aylıklığız bzde
Deletedmom278 Alpp2020 Biraz da genetik bir şey anne baba erken çıkardıysa olabilir. Ama genelde bu ayda belirtiler baslar çıkması zaman alır.
Gzdzeynep Alpp2020 bizim de 2 aydan sonra eli hep ağzında ve salyalıydı ama 8. Ayını doldurduğunda çıktı dişi.