Mermeral Arkadaşlar bebeğim 40 günlük. Hiç kundak yaptırmıyor, ellerini çıkarmak için zorlayıp duruyor. Yapmıyorum ben de. Hata mı ediyorum? Yapmam gerekir mi?
Sevde_Defne Mermeral benim kız da öyleydi ilk zamanlar savaşırdım resmen ben kundaklardım o Bi şekilde elini çıkarırdı( yarım kundak bu arada sadece uyandırmasın diye kendini kollarını) … Ama ben kundak yapmak istediğim için zorladım ve bir süre sonra alıştı… Şimdi 7.5 aylığız.. 5.5 ayından sonra baktım artık kundak amacını kaybetti hareketsizlik onu uyandurmaya çalışıyo bende bıraktım 6. Aydan sonra.. Şimdi gayet iyiyiz…
Emin_e Mermeral benimki de oyle malesef, surekli uyandiriyor kendini… ben yapmiyorum kollarina sadece ayaklarini sarıyorum artik. Dogdugundan beri oyle
Atlsbtnannesi Bizde öyleydik ama kundak büyük rahatlık yarım kundak özellikle sıçramıyor uyku kalitesi süresi artıyor. Ben çok çabaladım iki buçuk aylık şuan arada serbest yatırsamda huysuz olduğunda kundak kurtarıcım. İnş alışır sen pes etme yeterki 😇🥰