Mltmokty bende avent aldım yapılan yorumları okuyarak. Ama geri yollamayı düşünüyorum. Manuelle ve bebeğim yerken sütüm var. Makineyle sağınca her bir göğsümden toplasan 40 cc falan çıkıyo. Bunu da göğüs ucumu sürekli çıkarıp tekrar koyarak elde edebiliyorum. Ben makineyi suçladım çünkü sütüm var çocuğum doyuyor. Acaba yanlış mı kullanıyorum. Çekim gücü de çok kuvvetli değil