Nazannazan evet yemiyorsa asla zorlamayın başka zaman teklif edin koyun yemezse yemesin dedi bilincinde öyle kalıyormuş çünkü inşallah iştahları açılır. Benim oğlum sevmedi başta ama kilosu iyiydi takılmadım pek vermedim yedinci ayda okuyorum burada üç öğün veriyorlar ben bir öğün verdim önüne yediğini yedi şimdi dokuz buçuk aylık çok şükür ne görse alır yer zorlayınca ters tepiyor bu hafta diş çıkarıyor bir lokma yemedi zorlamadım bugün akşam yemeğinde önümüzdekine sünüyordu ısrar edince istemiyor gerçekten