Mrymtny H&M den alıyorum ürünleri çok yumuşak ve kaliteli.Burda öbür markalara göre hm uygun kalıyor,hem kalitesinden hem de uygunluğundan dolayı tercih ediyorum.Ama Türkiye de olsam civilden alırdım takip et canım hafta sonu indirimleri oluyor eşofman takımları pijama takımları falan 20-30 TL ye düşüyor,çokta kaliteli civil.Allah kısmet ederse Türkiye’ye gelince oradan alışveriş yapıcam kızıma bende🙆🏻♀️