PamukEcem Aslancikk ya ben hiç bişey kullanmadan doğumdan 1 hafta sonra eski kiloma döndüm Ma emzirme döneminde çok kilo aldım. Inşallah bende de işe yarar.😉😄
birkediannesi Aslancikk merhaba bende termal tayt alacağım basenlerimden rahatsızım ama göbeğimde çok kaldı doğumdan sonra :( nasıl kullandınız gerçekten göbeğinizi eritti mi bazıları göbekte etkili olmadı diyor
Aslancikk birkediannesi canim ben basenli biriyim ben çok faydasını gördüm h bazense hem kalçada hemde göbek bölgesinde zaten göğüs altına kadar tayt gobekdede faydası oldu bana..su anda eski halime döndüm
birkediannesi Tuana4747 yaa etki etti diyenler de var etmedi diyenler de bilemedim ki bende eder inşallah aldım bikere 😣 dün sipariş verdim işe yarar inşallah. Sen nasıl etkilerini gördün
birkediannesi incisu07 ben termal tayt aldım o kalıcı incelme sağlıyormuş terleterek inşallah sonuç alırız 🌸
MuhammedArden PamukEcem bende geçenseneden beri aldım da hiç gitmiyorum çok sıkıyor içinde hiç rahat edemediğim için giymiyorum giydiğimde de bilmiyorum bi sonuç almadım pek