Bebeğim ilk doğduğunda kullanmıştım. Diğer bezlere göre kalıbı büyük olduğundan sanırım hep sızdırmıştı. Ama o pamuk gibi yumuşaklığı cezbediyor. Kullananlar sızma konusunda fikir verebilir mi. Bir de bebeğim şu an 9 kilo civarında. Kaç numara uygun olur. Paketlerin ğstündeki bedenler uyum sağlamıyor