hilal1998 hilal hanım benim bebeğim de aynı öyleydi. Hatta gece 2-3 yen aşağı uyumazdı. Sabırla ve çok yavaş yavaş ilerledim ben. Her gün 5-10 dakika öne çeke çeke 2 ayda filan 8 e getirdim. Artık o saat yaklaşınca uykusu geliyor.
Bizim de gece uyanmalarımız ve destekli uyumamız var. Aşamadım hala o kısımları ama erken uyutmaya başladım bakalım. İnanın çok farkediyor gelişiminde