gozumun_nuru sabirsizbebek15 bu sorun bı bizde var sanıyordum her icirdigimde boğazına kaciyo boğulacak gibi oluyo
Deletedmom55 sabirsizbebek15 ya olmaz ama su içmemesi cok kötü hep üzülüyorum cok teklif ediyorum sürekli ama 🥺
sabirsizbebek15 Deletedmom55 Acaba kendi kontrolünde olmadığı için mi oluyor ya. Fazla mı veriyoruz anlamıyorum.
deletedmom763 Deletedmom55 Bnm bebeğim asla su içmezdi düşünün 9. Aya kadar enjektörle içiriyordum zor bela.. şuan kana kana içiyor meğerse bardaktan içmek istiyormuş 10 aylıkken keşfettik.. 1 çay bardağı bitiriyor bi dikişte…