Sibelasfd Zeynep456 sütü mide değil beyin yapar ne yerseniz ne içerseniz beyninize mesaj gönderin süt olsun diye ve birazda sütünüz olacaksa zaten oluyor olmayacaksa takla atsanız olmuyor 🤷♀️
Nazlina Zeynep456 dereotu Isirgan corbasi incir bol yesil yaprakli yiyecekler hipp still tea mürver otu booool su gunde 3 litre komposto et ve moral
Zeynepkskn Zeynep456 Bool su en çok süt yapan şey bence canım günde 2.5 litre içiyorum sütüm gayet iyi. Bir de rezene tahin pekmez çok etki ediyor.
Nuhelif Bolca yüksek moral 20 gün sutum çok az geldi çünkü hep ağlamakla geçti alışmakta zorlandim ağrılarım çoktu 20 günden sonra bebeğine alışmaya başladım ve yüzüm gülüyor tabiki yediklerimize de dikkat etmeliyiz ama ne kadar mutluysan o kadar süt:)
Aisee Zeynep456 benim de başta sütüm yoktu sonradan rezene çayı, hurma, dereotu , ve bol su içtim sütüm çoğaldı şükür. Ayrıca psikolojik olarak önceden kendimi iyi hissetmiyordum çok şükür o sıkıntılarımı da atlattım ve onun da etkisi var.
Elif4d Zeynep456 ben bi postta aşure okudum mantığımada çok yattı kızlarn söylefklerne ek aşure denicem gaz yapabilir belki ama yapcak bişey yok süt olsunda kuzucuklara