Tugce2020 Kızlar ikibuçuk aylık bebeğim var ishal oldu doktor ilaç falan veriyor mu küçükken ya da ne yapıyor kan falan mı ister acaba ne yapcam bilemedim ya
Deletedmom283 Tugce2020 1 aylık bebeğim gün aşırı, oldukça fazla ishaldi, homeopathie ilaç aldık eczaneden geçirmişti. 0-3 ay içindi.
[silindi] Tugce2020 Tekrarlayan ishal mi önce o önemli. Eğer ilk seferinse probiyotik kullanın ve emiyorsa bol bol emzirin. Mama veriyorsanızda ek su verin. İshale bağlı ateş varsa rotavirüs olabilir ozamana doktora gidersiniz geçmiş olsun
Haribo42 Deletedmom283 ya rastgelemi aldiniz yoksa homepat doktorami gittiniz bu ara cok arastiriyorum hangi remediyi verdi eczane neye gore aldiniz
Deletedmom283 Janss abimin eşi docteur pharmacien, onun önerisi ile aldım @Haribo42 @Janss alternatif tıp olarak geçiyor, içinde kimyasal değil sadece bitkisel içerikler olan şeyler, yani Fransa’da böyle, Türkiye’de bilemiyorum belki de yoktur
[silindi] Janss Ben ishal için sandım pardon 😂 Bu normal bizim aromatik yağlarla yaptığımız ilaç gibi düşün. Uzak doğuda başlayan bişey ama istanbuldada yerleri var. Bitkilerden elde ediyorlar hatta coronabirüse bile çare bulduklarını söylüyorlar
Janss [silindi] İlk kez duydum, alternatif tıpta kullanılıyormuş. Bizde böyle ürünlerin satışı var mı acaba🌝 Köreldik ziyadesiyle…
Tugce2020 [silindi] on gün önce rota virüs aşısını olduk ondan beri takip ediyorum önce farketmemiştim ama arttı sanırım
Atlasanne Tugce2020 2 aylık bebek kakası zaten sıvı olduğu için .. kaka sayısı mı mi fazla - sıvı kaybı mı yaşıyor bebek - belki de herşey normaldir ?.
Atlasanne Tugce2020 sıvı kalbı çoksa hastaneye gitmeniz gerekebilir. Virüs bazlı bir sıkıntı olabilir. Buradan öneri ilaçlarla çocuğa müdahale etmeyin derim. Ağız içini kontrol edin . Kuruluk varsa - hastaneye gidin lütfen
Yegino Tugce2020 kaledion damla kullanmıştık biz ama 5 buçuk aylıktık sizin için uygun olur mu bilemiyorum araştırın bi isterseniz
Janss [silindi] Anladım, acaba yenilikler mi oldu sistemde diye geçti aklımdan eczaneden aldım diyince ama Fransa’da yaşıyormuş hanımefendi.
[silindi] Janss İstanbulda yerleri varmış ama çok aktif değiller bende Bi eczacı arkadaşımdan duydum :)