Sineemmm2 Mississsipi inşallah kötü bir şey değildir virüsten dolayı hastaneye götüremem ancak sağlık ocağına götürürüm bakalım oradaki doktor ne diyecek korkulacak bir şey yoktur umarım ilaçla geçer
Sineemmm2 Begum64 ayy Allah korusun inşallah öyle değildir böyle bi durumda hasteneye götüremiyorum ki 😣 sağlık ocağına götüreceğim