Merhaba bebeğim şuan 12 günlük ve yeni doğuduğu zaman bebeklere K vitamini yapılıyor ama benim hastanem elimizde yok alıp gelirsen yaparız dedi ve ben bulamadım K vitaminini. Hastane de üstünde çok durmadı. 1. Hafta da göbeği düştü ve hafif kurumuş kan şeklinde kanaması oldu internette okuduğumda K vitaminin çok önemli olduğu ve yapılması zorunlu olduğu yazıyor K vitamini verilmediği takdirde kötü sonuçlar doğuruyormuş. Ama birçok yer de de K vitaminin zararlı olduğunu yapılamaması gerektiğini anne sütünde zaten bulunduğunu okudum. Sizin bebeklerinize K vitamini yapıldı mı ? Yapılmadıysa Ne gibi bi sorun oldu yada siz bu konuda ne düşünüyorsunuz şuan ne yapacağımı bilmiyorum yaptırmalımıyım yaptırmamalımıyım 😣