Melekler Geçmeyen pişigimiz var maalesef kullanmadığım krem yağ kalmadı 5 ay 5 günlük kızım yumurta akı iyi geliyormuş denesem mi iyi mi acaba
Prensesannesi53 Melekler hamazinc kullanmadiysaniz deneyin derim 1 ay gecmeyen bir pisigimiz vardi doktorumuz hamazinc verdi birkac kullanmaya gecti
TalihKusu Melekler bende pişik olduğunda sudocrem sürüyordum bir kere uzun sürdü geçmedi ve bepanten pişik kremi aldırdım ikinci güne geçiyor genelde hatta kenarda durur sadece aşırı derece kızarık olduğunda kullanıyorum memnunumyani canım. Ama ben genelde sudocrem hem bereketli 125gr doğumda aldık 10 ayımız bitiyor daha yeninikinciyi sipariş ettim
Merve Melekler yumurta akı hiç duymadım kuzum. Benim kızıma da baby turco mendil pişik yaptı kullanmadığım krem kalmadı .mustela , desitin , hametan , bepanthol baby , fito krem hiç biri arko kadar iyi toparlamadı
Melekler Merve valla bilmiyorum prima premium kullanıyorum ıslak mendil dr kullanmıyorum yine geçmiyor burda okumuştum yumurta akını da şimdinde zeytinyağı sürdüm sabah yine doktora götüreceğim
Melekler Nelilll yok kuzum sürmedim zeytinyağı kaynattım soğuttum sürdüm doktor da iki krem karışımı yaptı o iyi geldi diş çıkardığı için doktor bu yüzden de pişik olur dedi
Nelilll Benim kızım da beyaz tenli çok hassas cildi ıslak mendil bile kullanmıyorum buna rağmen sudokrem kullanırken pişik oldu. Doktorumuz sudokremi kesin oksizinc başlayın dedi gerçekten çok iyi geldi 2 günde geçti yavrumun pişiği. Öneririm.