BhrKrmn bebekler sallamak ne demek bilmiyorlar, sallayarak uyutmaya bizler alıştırıyoruz.
Emzirdikten sonra bebek uykuya dalar, biraz pışpışlayıp, hoşlanıyorsa başını okşayıp, ee ee diye hafif seslenip rahatlatın. Yatağına usulca yatırın, yarım kundak işe yarıyor baya, çünkü binbir zahmetle uyuttuğumuz bebeler irkilip kendisini uyandırabiliyor 😊
Olur da bunları yapmanıza rağmen uyanırsa aynı rutini bulunduğunuz odada tekrarlayın, odadan çıkarıp dikkatini dağıtmayın. Bazen 3-4 kez bunu tekrarladığım oluyor ama sonunda ben kazanıyorum 😊 sabırlı olmak sabaha kadar beşik sallamaktan iyidir 👍🏻