elifugur 10 gün önce sezeryan oldum 2.gün büyük tuvaletimi yapabildim doktor normalde çok nadir yapabilen vardır bu çok iyi bişey dedi ama hala devam ediyor ishalim günde 4 defa tuvalete çıkıyorum başına gelen var mı ve ne yapmalıyım?
Zeynept elifugur evet ben hamilelikten öncede hamileliktede çok kötü kabız oluyordum ama sezeryandan sonra bir süre ishal oldum. Tabi katı yemek yemeğe korkuyordum kabız olmamaya çalışıyordum onunda etkisi vardı diye düşünüyorum