Agg0207 Prens_annesi2110 ben kızımı parka çıkartıyordm burda bi komşumun kızıda 18 aylık ve hiç konuşmuyordu babasıda geç konuşmuş o yüzden genetik heralde demişti bakıcısı bana olabiliyor demekki canım
Prens_annesi2110 Agg0207 bilmiyorm ki genetik mi anlamadım ne zamana kadar konuşmaması normal acaba bebeklerin🤔
Prens_annesi2110 Deletedmom278 anne demiyor nennneeee diyor o da bişey göstereceği zaman baba demz dede demez sadece elimden tutar deee deee deee (gel gel gel) diyor
YK_ Prens_annesi2110 konuşmasına fırsat bırakmadan her istediğini yapıyor olabilir misiniz bi arkadasima doktoru böyle demiş yani hemen istediğini yapma söylemesini bekle gibi israrla sorsaniz mesela benim oglumda elimden tutar anne de anne de (gel) diye ben kalkmadan israrla soruyorm nereye ne istiyorsun gibi kalkmayınca söylüyor su ver veya mama ver diyor 22 aylık olmak uzere oğlum bu arada
AyseAlyamm Prens_annesi2110 benim kızım da öyle canım 17aylik sayılı bı kaç bişey söylüyorum o da canı isterse . Korkuyorum bende bı sorun olur mu diye 🙁
YK_ Prens_annesi2110 ben bi sorun olduğunu sanmıyorum bide zeka kartları deneyin oda konuşmayı hızlandırıyormus
Prens_annesi2110 AyseAlyamm kızlar daha hızlı ya arkadaşımın kızı çatır çatır konuşuyordu benim oğlum hiçç konuşmuyor sanırım genetik
deryardakayra Yeğenim 3 yaşında anca konuşmuştu doktora bile götürmüştük işaretle anlatabildiği için tembellik yapıyo hiç bişeyi yok demişti doktor,şimdi çenesi o biçim 🤭🤭
AyseAlyamm Prens_annesi2110 yok canım anne mam al gel diyor o kadar canı isterse bı de soyle kızım diyince bile demiyo .