Yesilanne97 Napmalıyım lütfen yardım edin, dün düzeştirici ile yandı kızımın eli, silverdin sürüyorum ama böyle gördükçe delircem
emirinannesi17 Yesilanne97 canım kudret narı sür benim kızımın eli sobada yanmıştı hemde çok fena su toplamişti öyle geçmisti
incidenizzz Yesilanne97 ya duzlestiricinin çocuğun elinde ne işi var iki bakım yapcakshniz diye eli yanmis içim ciz etti resmen
Sinemeras Yesilanne97 anestol krem alın hemen o uyuşturup acısını hissettirmez benim oğlumun boynu komple yanmıştı ben hametan anestol madacasel silverdin karıştırıp 1 saatte bir sürdüm şuan izi bile kalmadı şükür
Janss Yesilanne97 Hayır patlatmayın. Uyanıkken de hiçbir şey sürmeyin, elini ağızına götürebilir. Patladıktan sonra açık ve ıslak olacak Silverdin ve Anestol sürebilirsiniz o zaman. Anestolu patladıktan sonra ilk gün kullanmak yeterli. Bulabilirseniz kremlerin yerine sarı kantoron yağı da sürebilirsiniz.
Ikiprenses Benim 3 yaşında ki kızımın da bacağı yanmıştı duzlestirici de ben ilk vazalin sürdüm sonra farmasiden aldığım aynısefa kremini sürdüm bi süre izi kaldı ole ama sonradan izi gitti 1 seneyi geçti