Ecrin1896 Kızlar kuzenim yeni dogum yaptı. 3 günlük oldu bebek sarı renk kusuyormuş kayısı içi rengi gibi malum sebeplerden de gidemiyor
Mom091 Ecrin1896 benim bebeğimde olmuştu yenidoğduğu zamanlarda. Şuan nedenini hatırlamıyorum ama normal demişti doktor. Benim bebeğim iki-üç kere o şekilde kusmuştu bir daha olmamıştı hiç
Su_misali Ecrin1896 benim bebeğimdede olmuştu göğsümün ucu yara olmuştu emmekten ve kanı tutmuştu doktora götürdük normaldir bişeyok dedi
Ecrin1896 Mom091 Su_misali bende normal diye düşündüm ama benim bebegimde olmadıgı için sormak istedim
RundownMom Bilgim yok ama ilk süt yani kolostrum sarı renk oluyor ondan olabilir mi bilemedim. Ama o sütün miktarı çok az. Sürekli sarı kusuyorsa sebebi o değildir