Arkadaşlar bi benim bebeğim mi böyle ya yıldım yoruldum. Sallanmayı hiç istemedi doğduğundan beri sallamadım arada bi dizimde uyudu. Genelde emip kucakta bir iki pış pışla uyurdu gece uykusuna da eşimin kucağında geçerdi. 3 aya kadar böyle gitti 4. Aydan sonra bebeğim çok aşırı değişti ya. Kucakta uyuyor ama krizlere girerek ağlamalar kendini kasmalar bağırmalar. Gecede iki saatte bir uyanıp emen bebek gitti dakika başı uyanan bi bebek geldi. 5. Ayın sonlarında azcık toparladı dedim 6. Ayla tekrar zirve yaptık. Kendini parçalıyor uykusu var deli gibi kucakta hem tut hem emZir hem ayakta gez zıplat hafif hafif istiyor dermanım kalmadı. Eşim de yok karantina usulü çalışmadalar annemlere geldim mecburen burda da benden başkasında uyumuyor. Gündüz iki saatte bir uyuyo 40 dk maksimum 1 saat. Beşiğine koyuyorum uyuduktan sonra önceden onu da üstümde uyurdu 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Yani ne yapacağım bilmiyorum tamam uykuya geçiyor hiç geçemeyen bebekler var biliyorum ama geçene kadar da beni yiyor yani bi de bunun kilo alması var şuan 7 kg. Uyku eğitimi vermek de istemiyorum ağlayacak diye ama zaten ağlıyor uykuya geçerken çok çaresiz hissediyorum evde de değilim burda versem evde yine bozulur diyorum. Napayım sizce benzer durumları yaşayan var mı?