Merhaba sevgili anneler..Oğlumun gündüz uykusu en fazla 30-40dk o da nadir genelde çok daha kısa..gece derin uykusuna ise 22:00dan sonra dalabiliyor..iştahı yerinde sütüm doyuruyor gaz probleminide aştık sayılır..Ama huysuzluğu çok fazla uykuya direniyor resmen:( sadece benim oğlum mu böyle merak ediyorum:( uyutmak için her yolu denedim ayakta sallama, beşiğinde, kucakta, çarşafta, anakucağında, emzirirkende artık uyumuyor :(