Kızlar oğlum 40 günlük. 1.5 haftadır bir boğaz tıkanıklığı var. Emziriyorum gazı da çıkıyor sonra yatırıyorum uyuyor bu surada. aradan biraz zaman geçiyor boğazı tıkanıyor boğulur gibi ağzını açıyor yüzü gözleri kızarıyor nefesi kesiliyor. Tükürüğünü ağzında geveliyor sürekli bir şey varda boğazında onu yutmaya çalışıyormuş gibi. Ben balgam diye düşünüyorum deniz suyu veriyorum burnundan temizliyorum sonra aparatla. Sırtına balgam çıkartmak için olan masajı yapıyorum. Ama bir ya da iki kez kustu balgam. kayınvalidem ise peteklerden boğazı kuruyor diyor. Ne yapsam şaşırdım çocuk bir türlü uyuyamıyor tıkandığı için. Doktora da gidemiyoruz. Yaşayan anneler sizce neden oluyor? Eminim bu sebepten doktora giden anne vardır.