ZelihaD Merhabalar,
henüz tecrübem yok ama 14,5 ay önce sezaryan oldum ve şuan yine hamileyim nasip olursa ağustos sonu doğum gözüküyor. Doktorum ve ebem normal doğum yapabileceğimi söylediler tabi bi aksilik çıkmazsa😊 Ebemle de konuşmuştum bir çok kez ilki sezaryan olup da ikincisi normal doğum olan çok olduğunu söylemişti. Şimdiye kadar bi kere dikişin doğum esnasında patladığına şahit olduğunu onun dışında hiç sorun yaşanmadığını söyledi. İlki sezaryan olunca ikinci doğumu normal isteyince sancın kendisi gelmesi gerekmiş, suni sancı verilmiyormuş riskli olduğu için😏